📞 56 664 20 00
📧 biuro@infocomp.pl

INFOCOMP HELP DESK

WSPARCIE IT INFOCOMP –  SCHEMAT DZIAŁANIA

DWA SPOSOBY ZGŁASZANIA INCYDENTÓW

1

Znajdź ikonę „Koło Ratunkowe” – IC HD. Proszę wybrać Link „INFOCOMP HELP DESK, aby wejść na stronę Internetową Infocomp Help Desk.

2

Po wejściu na stronę hd.infocomp.pl system IC HD wymaga od nas logowania. Podajemy otrzymany mailem login i hasło. Jeżeli hasło zostało zapomniane przez użytkownika proszę skorzystać z opcji jego zmiany. Jeżeli nie otrzymałeś od firmy Infocomp maila powitalnego z loginem i hasłem możesz sam dokonać rejestracji w systemie. Trzeba skorzystać z opcji „Zarejestruj”.

3

Po zalogowaniu użytkownik ma dostęp do swoich zgłoszonych Ticketów w podziale na: Otwarte i Wszystkie (w tym zamknięte). Użytkownik, który posiada rolę Menedżera dodatkowo widzi Tickety wszystkich pozostałych użytkowników z danej organizacji. Zgłoszenia można sortować używając panelu po lewej stronie lub klikając w nagłówki kolumn.

Po kliknięci na wiersz zgłoszenia otwiera się okno pracy z Ticketem. Otrzymujemy dokładne informacje o statusie, osobie realizującej zgłoszenie itp. Dodatkowo mamy możliwość dialogu.

4

Nowe Zgłoszenie / Ticket  uruchamiamy za pomocą przycisku .bnowyticket

Do wypełnienia jest Tytuł zgłoszenia i jego szczegóły. Ponadto proszę wybrać właściwą Kategorię. Kategoria oznacza dedykowany zespół IT Infocomp, który zajmie się bezpośrednio rozwiązaniem  problemu. Można jeszcze dołączyć plik i na koniec nacisnąć przycisk Prześlij.
Po przesłaniu każdy użytkownik może zobaczyć swój Ticket w zakładce Otwarte. Dostanie dodatkowo również powiadomienie mailem.

PRZEZ EMAIL

Skorzystaj z IC HD

Poproś  telefonicznie lokalne wsparcie IT Infocomp o instalację IC HD lub Wyślij prośbę na adres wsparcie@infocomp.pl.

1

Znajdź ikonę „Koło Ratunkowe” – IC HD (Infocomp Help Desk). Przygotowaliśmy w jednym miejscu  2 linki (do instrukcji obsługi oraz formularza internetowego) oraz 4 sekcje z akcjami zgłoszenia problemu przez email.

2

Kliknij ikonę IC HD, a rozwiną się dostępne opcje. Linki ułatwiają znalezienie się na właściwej stronie Internetowej bez potrzeby zapamiętywania adresu www. Pozostałe sekcje dają możliwość wysłania zgłoszenia za pośrednictwem emaila.

3

Po kliknięciu „…/ Wyślij email” zostaje uruchomiony automatycznie klienta poczty, otwiera się nowy email z wpisanym adresem zgłoszenia. Po kliknięciu „…/ Wyślij zrzut ekranu” zostaje automatycznie zrobione zdjęcie ekranu aktywnego, uruchomienie klienta pocztowego i załączenie pliku z zrzutem ekranu oraz właściwym adresem dla zgłoszenia.

4

W oknie Nowej wiadomości należy wpisać tytuł wiadomości. Ponadto prosimy o krótkie opisanie szczegółów zgłoszenia. Opcja -> Wyślij zrzut ekranu służy głównie do prezentacji np. ekranu aplikacji z istotną informacją (1 obraz = 1000 słów). Następnie należy wysłać wiadomość. Ta wiadomość zostanie automatycznie zarejestrowana w systemie Help Desk. Email z numerem Ticketu zostanie natychmiast odesłany przez IC HD na Państwa email.