DWA SPOSOBY ZGŁASZANIA INCYDENTÓW
1
KROK OPCJONALNY
Znajdź ikonę „Koło Ratunkowe” – Wsparcie IT Infocomp. Dostępne są dwie opcje. Zgłoszenie przez WWW lub email. Pierwszy Link przekierowuje na stronę systemu HelpDesk. Drugi link uruchamia domyślnego klienta poczty na stacji roboczej i tworzy nową wiadomość. Wystarczy uzupełnić informacje i wysłać.
2
Po wejściu na stronę hd.infocomp.pl system HelpDesk wymaga od logowania. Podajemy otrzymany mailem login i hasło. Jeżeli hasło zostało zapomniane przez użytkownika proszę skorzystać z opcji jego zmiany. Jeżeli nie otrzymałeś od firmy Infocomp maila powitalnego z loginem i hasłem możesz sam dokonać rejestracji w systemie. Trzeba skorzystać z opcji „Zarejestruj”.
3
Po zalogowaniu użytkownik ma dostęp do swoich zgłoszonych Ticketów w podziale na: Otwarte i Wszystkie (w tym zamknięte). Użytkownik, który posiada rolę Menedżera dodatkowo widzi Tickety wszystkich pozostałych użytkowników z danej organizacji. Zgłoszenia można sortować używając panelu po lewej stronie lub klikając w nagłówki kolumn.
Po kliknięci na wiersz zgłoszenia otwiera się okno pracy z Ticketem. Otrzymujemy dokładne informacje o statusie, osobie realizującej zgłoszenie itp. Dodatkowo mamy możliwość dialogu.
4
Nowe Zgłoszenie / Ticket uruchamiamy za pomocą przycisku .
Do wypełnienia jest Tytuł zgłoszenia i jego szczegóły. Ponadto proszę wybrać właściwą Kategorię. Kategoria oznacza dedykowany zespół IT Infocomp, który zajmie się bezpośrednio rozwiązaniem problemu. Można jeszcze dołączyć plik i na koniec nacisnąć przycisk Prześlij.
Po przesłaniu każdy użytkownik może zobaczyć swój Ticket w zakładce Otwarte. Dostanie dodatkowo również powiadomienie mailem.
PRZEZ EMAIL
4
W oknie Nowej wiadomości należy wpisać tytuł wiadomości. Ponadto prosimy o krótkie opisanie szczegółów zgłoszenia. Następnie należy wysłać wiadomość. Ta wiadomość zostanie automatycznie zarejestrowana w systemie Help Desk. Email z numerem Ticketu zostanie natychmiast odesłany przez IC HD na Państwa email.